תגובות לירי: להכות באוייב החמאסי עד לניצחון

    יוסי אשר No Comments on תגובות לירי: להכות באוייב החמאסי עד לניצחון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תגובות נזעמות מיישובי הדרום נשמעו היום בעקבות ירי הרקטות לבאר שבע ופיצוץ שיחות המו"מ.

    תמיר עידאן, ראש מועצה אזורית שדות נגב אמר בתגובה לירי הרקטות במהלך הפסקת האש: "כפי שאמרתי בעבר, אנו מצפים מממשלת ישראל ומכוחות הביטחון להגיב בעוצמה כנגד כל ירי או הסלמה לעבר ישובי הדרום. מאסנו בהפסקות אש אשר מופרות ללא כל התראה מוקדמת. הירי היום, בתוך הפסקת האש מוכיח כי הצד השני אינו מעוניין בהפסקת הירי ויש להגיע לפתרון אשר יבטיח שקט לאורך זמן לתושבי הדרום ועוטף עזה."

    ואילו שי חג׳ג׳ ראש המועצה האזורית מרחבים בתגובה לירי הרקטות שהתפוצצו ללא התרעה בשטחי המועצה: ״ארגוני הטרור ובראשם החמאס אינם מכבדים הסכמים פעם אחר פעם. לא נקבל ירי אל עבר יישובינו ועל הממשלה לדאוג לביטחונם ולשלומם של אזרחיה. בימים הקרובים אמורה להיפתח שנת הלימודים, ומוסדות החינוך שלנו אינם ממוגנים. יש מקלטים בודדים, שאינם מסוגלים לאכלס את כל התלמידים והצוותים החינוכיים ובכלל, זה בלתי אפשרי להגיע מהכיתות למקלטים תוך 20-30 שניות. אנו מצפים מהממשלה לדאוג למיגון ראוי והולם במוסדות החינוך בהקדם.״

    גם השר אורי אריאל אמר "יש להכות באויב החמאסי עד לניצחון. אני מחזק את ידי ראש הממשלה ואת כוחות הביטחון במתן תגובה נחרצת וכואבת למחבלים, ובהשבת הביטחון לאזרחי ישראל. לא ייתכן שאנחנו נהיה אחראים להפסקה והם יהיו אחראים לאש".

    ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג׳ון, בתגובה לירי הרקטות בעיצומה של הפסקת האש: ״יש לפעול באופן מיידי ונחרץ על מנת להשבית כל ירי לעברנו. לא נסבול עוד איום רקטות, נאפשר לממשלה להתוות מדיניות של שקט תמידי״.

    בדומה לו ראש המועצה האזורית שער הנגב, אלון שוסטר הגיב כי "צריך להגיב בנחרצות על הירי הנפשע כאילו אין מו"מ בקהיר ולהמשיך את הנסיון להסדרה ארוכת טווח בקהיר כאילו אין ירי. ההסדרה המדינית בחסות בינלאומית, שבמרכזה עיקרון "עצירת התוקפנות ובהמשך פירוז הרצועה תמורת שיקום ופיתוח עזה", הינה אינטרס ישראלי מובהק.



    0 תגובות